Przejście od innego operatora
Jeśli jesteś naszym Abonentem i chciałbyś korzystać z lepszej oferty od tej, którą aktualnie posiadasz (np. przyspieszyć internet), możesz to zrobić w dowolnym momencie trwania obecnej umowy.
Odwiedź Biuro Obsługi Klienta
W Biurze Obsługi Klienta przygotujemy nową umowę, która wprowadzi zmiany w parametrach usługi bez konieczności oczekiwania, aż aktualna umowa dobiegnie końca. Tobie pozostanie jedynie podpisać ją i… cieszyć się nową, wyższą taryfą.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez internet
Gdy zdecydujesz się na zmianę oferty na lepszą, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo jeszcze przed podpisaniem nowej umowy. Powiesz lub napiszesz nam, na którą ofertę chcesz zmienić posiadaną obecnie, a my przygotujemy stosowne dokumenty, które podpiszesz w dogodnym dla Ciebie momencie i miejscu:
– odwiedzając nasze Biuro Obsługi Klienta
– umawiając się na spotkanie z Opiekunem Klienta i podpisując dokument np. u siebie w domu
Termin uruchomienia nowej oferty
Nowa oferta wejdzie w życie od razu po podpisaniu dokumentów.
Korzyści płynące ze zmiany oferty
promocyjna cena nowej oferty
lepsze parametry usługi
brak opłaty instalacyjnej
natychmiastowe uruchomienie nowej oferty
w każdym momencie trwającej już umowy terminowej i bezterminowej