Odwiedź Biuro Obsługi Klienta

W Biurze Obsługi Klienta załatwisz wszystkie formalności na miejscu i jedyne, co Ci pozostanie, to czekać na montaż w umówionym dniu.

Zamów usługę telefonicznie lub przez internet

Umowa zostanie wcześniej sporządzona, a Tobie pozostanie jedynie podpisać ją. Możesz to zrobić:
– odwiedzając nasze Biuro Obsługi Klienta
– umawiając się na spotkanie z Opiekunem Klienta i podpisując dokumenty np. u siebie w domu
– podczas instalacji, gdy umowę dostarczą Ci nasi monterzy

Termin instalacji

Termin wykonania instalacji ustalimy indywidualnie tak, aby był dla Ciebie jak najbardziej dogodny.

Wymagane dokumenty

Do sporządzenia umowy wystarczy dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.

Dlaczego warto wybrać właśnie nas?

  • szybkie i stabilne łącza
  • markowe, najwyższej klasy urządzenia
  • przyjazne warunki umowy
  • atrakcyjne parametry ofert
  • krótkie terminy oczekiwania na instalację
  • fizyczny serwis przez siedem dni w tygodniu
  • wiele kanałów komunikacji (BOK, telefon, mail, opiekunowie klienta, Facebook)