Pomoc techniczna
Zanim powiadomisz serwis
Gdy zauważysz jakieś nieprawidłowości w działaniu usługi skontaktuj się z naszym serwisem. Jednak zanim to zrobisz:
- Sprawdź, czy wszystkie urządzenia są prawidłowo podłączone. Zdarzają się sytuacje, że podczas sprzątania, zabaw dzieci czy zwierząt przewody transmisyjne lub zasilające zostały rozłączone.
- Zrestartuj urządzenia, np. odłączając je na kilka sekund od zasilania.
W wielu przypadkach właśnie restart pomaga
Korzystasz z Wi-Fi?
Pomiary wykonane przy połączeniu Wi-Fi nie są miarodajne, gdyż jest to połączenie bezprzewodowe, podatne na otoczenie (zakłócenia). Prędkość połączenia Wi-Fi jest też uzależniona od standardu transmisji urządzeń (routera i karty Wi-Fi w urządzeniu). Pamiętaj, aby testy prędkości łącza zawsze wykonywać wyłącznie przy połączeniu przewodowym.
Kontakt z serwisem
Jeśli urządzenia podłączone są prawidłowo, a restart sprzętu nie pomógł, prosimy o kontakt z naszym serwisem. Możesz to zrobić:
- dzwoniąc na numer 14 687 60 22
- wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: serwis@mt.pl
- wysyłając zgłoszenie na naszym profilu na Faceeboku
- korzystając z poniższego formularza
Pamiętaj! Każde zgłoszenie, oprócz opisu usterki, musi zawierać:
– dokładny adres instalacji (z numerem mieszkania w przypadku bloku)
– numer telefonu do osoby zgłaszającej